flyingbyfaith

Direktlänk till inlägg 14 november 2011

Silken grej!

Av Niklas - 14 november 2011 21:19

Jag är helt sjukt förundrad!! jag tänkte att en blogg om hur de är att tro på gud kan ju vara kul för någon! ( jag hade gärna velat att det fanns en sådan som jag kunde läsa ) 

Och när det inte finns så skapar man en själv... och det gjorde jag! :) i förrgår.

Och igår läste nästan 80stycken mitt fösta inlägg, och idag var det nästan 40 till som läste det! sjukt kul!


Jag hade aldrig kunnat tro att jag skulle få så mycket respons som jag har fått av vänner, familj och andra som jag inte känner! både på mejl, chatt och facebook.

Viktigt att komma ihåg är att jag INTE är någon expert som har en livslång, utarbetad bild av gud och har klart för mig hur allt hänger ihop och hur man ska leva och vad man ska göra och inte göra eller vad man inte ska äta för att inte bli tjock..


Det jag vet är att jag har en ny vunnen kärlek till att skriva och jag är sjukt glad att det är eran och guds förtjänst!


Men även om jag inte är gammal och vis, och kanske inte du heller som läser så ta till dig herrens ord!

i 1 Tim 4:12 står det;

"Låt ing­en se ner på dig för att du är ung, ut­an var en före­bild för de tro­en­de i allt du säger och gör, i kärlek, tro och ren­het."


Och jag säger bara; - Tro på dig själv och glöm aldrig bort att du inte är ensam, gud är alltid med dig! amen.


 


Kärlek och frid // Niklas

 
 
Ingen bild

Hanna

15 november 2011 12:01

Asså jag älskar at du skrev att allt var kaos för 2000 år sedan, hehe tänkte på vårat fina lovsångsband!
Men jag tror helt ärligt att du kmr bli typ stor i blogg världen, du vet en liten minikändis typ, för att du skriver så bra grejer som folk reagerar på :) Så keep on writing, cause you doing it very well
Hannnnnnn nn nn nn nnnn a

Niklas

15 november 2011 18:07

haha det gjorde jag med :P
tack så mycket hanna, du är snäll! jag kan dock inte lova att bli en minikändis även om det hade varit trevligt!

så keep on being you, couse you doing it very well!! :)

 
Ingen bild

Anna V

17 november 2011 20:23

din blogg får man bara inte missa, en ascool människa som skriver ascoola grejer :D

Niklas

17 november 2011 21:38

tack så mycket :) anna vårhall?!

:D

 
Ingen bild

Anna V

21 november 2011 12:20

japp :) anna vårhall ;)

Niklas

21 november 2011 16:46

va trevligt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niklas - 9 januari 2012 18:28

      http://flyingbyfaith.blogg.se/    FlyingByFaith har flyttat till blogg.se   Tack för den här tiden på bloggplatsen.se  Hoppas du fortsätter läsa mina inlägg på blogg.se istället!         Oändlig lycka och kärlek // Nik...

Av Niklas - 4 januari 2012 14:29

Hemma igen.   trysil, rysil, ysil, sil, il, l,---, TRYSIL. När man kommer till Trysil, eller redan när man kommer till bussen så blir man bara glad. skidor i all ära! men vårat Trysilläger är så mycket mer än bara skidor. (snowboard)   Och ...

Av Niklas - 29 december 2011 12:58

Sitter nu i bussen påväg till trysil. Ett gött läger och en härlig nyårs-vecka med mycket skidor, gött häng, andakter, musik, glädje och mycket mat ligger framför.   Vi hoppas alla att denna veckan blir lika bra som vanligt och just nu taggar vi ...

Av Niklas - 25 december 2011 16:10

Sitter hemma i mitt lilla hus och lyssnar på musik. Kom just hem ifrån Västervik. Har som så många andra tillbringat jul-helgen med släkt och vänner. Mina kusiner som flyttat till Västervik ifrån USA för dryg ett år sedan, besöktes av mig för först...

Av Niklas - 21 december 2011 17:35


Har just kollat på en film. "The book of Eli". sjukt bra! se den!   Den handlar om en man, Eli. Han får ett uppdrag av Gud. Att föra den sista existerande bibeln ifrån östkusten till västkusten i USA. Kanske inte så jobbigt tänker du...? -men d...

Presentation


Tjenare!

Sjukt kul att du är här (Y)

Den här bloggen är till för alla som vill läsa den! och har du några frågor kring det som står eller till mig så var inte rädd att fråga!

ha de gött // Niklas

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards